Shop Mobile More Submit  Join Login
Hang in There Derpy by J-Aimless Hang in There Derpy by J-Aimless
This is why you shouldn't take naps on clouds... She'll be ok though she has wings =D

Derpy Hooves is owned by Hasbro and Lauren Faust.

art is mine so please don't steal!
Add a Comment:
 
:icontransformersg1fan:
TransformersG1fan Featured By Owner Nov 16, 2014  Hobbyist Artist
This is so much better/cuter then the cat hanging from the branch thing OuO
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner Nov 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thanks! =D
I can't believe it's been two years since I drew this lol
I can't believe people are suddenly still looking at my stuff on here. I haven't post anything on here in almost 2 years >.>
Reply
:icontransformersg1fan:
TransformersG1fan Featured By Owner Nov 18, 2014  Hobbyist Artist
Your welcome :D
Reply
:iconramalyn:
ramalyn Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist General Artist
I lol'd! This is funny!

This is cute, and it relates to her current situation. Just hold on, Derpy! Help will save you soon!
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner Jun 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
thats over and done with actually lol Theres a high chance she will have her own episode in season 3 and also she was in the background again in the last few episodes of season 2. Where as the Derpy haters wanted her gone, she is still here making us all smile =D :iconderpyhoovesplz:
Reply
:icondemias123:
Demias123 Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Lol this is cute XD I like, cause you can use it at a person too lol
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
I could imagine this as a poster in somebodies cubical lol
Reply
:iconmaleiva:
Maleiva Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist General Artist
Yes derpy is very funny ;D
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yes she is! =D
Reply
:iconprllnce:
PRllNCE Featured By Owner May 15, 2012  Professional Digital Artist
Awww, she looks so confused over falling. :'D
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
But she will be fine... as soon as she remembers she can fly =D lol
Reply
:iconfallenangelskyla:
FallenAngelSkyla Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Nice one :D
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
thx =D
Reply
:iconariis:
Ariis Featured By Owner May 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
herpy derpy, cute! :heart:
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
herpy derpy, thx! =D
Reply
:iconariis:
Ariis Featured By Owner May 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
herpyderpynoproblemy
Reply
:iconshewolf-26:
SheWolf-26 Featured By Owner May 12, 2012
Awww this is so cute! Love it! :love:
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
thx! =D
Reply
:iconmiguel-santos:
Miguel-Santos Featured By Owner May 11, 2012   Photographer
Funny and cute. Great piece! :clap:
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
thx so much! :hug:
Reply
:iconmiguel-santos:
Miguel-Santos Featured By Owner May 11, 2012   Photographer
My pleasure. ;)
Reply
:iconairdasher:
AirDasher Featured By Owner May 9, 2012  Hobbyist General Artist
Awesome :XD:
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
thx =D
Reply
:iconairdasher:
AirDasher Featured By Owner May 9, 2012  Hobbyist General Artist
np^^
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
hey if you have the tim, could u read this journal? [link] it appears we have an art thief and he needs to be dealt with pronto!
Reply
:iconairdasher:
AirDasher Featured By Owner May 9, 2012  Hobbyist General Artist
Did it, Thanks for sending me this^^ I hate art theft! D:<
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
me too! :shakefist: I hope my journal will help get more people to report him too
Reply
:iconairdasher:
AirDasher Featured By Owner May 9, 2012  Hobbyist General Artist
It made me do it xD so i'm sure it will^^
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
Good! =D if u can, could u spread the word around? hes got over 1000 people sending him hate mail but I think we need more lol
Reply
(1 Reply)
:iconmontjart:
Montjart Featured By Owner May 9, 2012  Professional Digital Artist
nice
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
thx! =D
Reply
:iconshinzentenshi:
shinzentenshi Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist General Artist
so kawaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
thx! =D If you have time could you read this journal real quick? theres an art thief out there and he needs to be delt with [link]
Reply
:iconshinzentenshi:
shinzentenshi Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist General Artist
OMG! whats happening to DA?! art thief everywhere, just recently i reported a user for reposting someone's art.. and too bad DA didnt do anything, its seems that the original artist has to be the one to report himself.. err, and claim the rights
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
-.- damned trolls. well we have all been reporting it as much as possible and I even made a journal asking my watchers to help her out. =/ shes very well known so i dont see where this guy got the idea that this would work. Hes even selling prints of the picture! :shakefist:
Reply
:iconshinzentenshi:
shinzentenshi Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist General Artist
*pats* you can do it man, i support you~
Reply
:iconwaito-chan:
Waito-chan Featured By Owner May 8, 2012  Student Digital Artist
derpie ponies i dont like the series but you really did a nice work on it XD
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
thx =D
Reply
:iconwaito-chan:
Waito-chan Featured By Owner May 9, 2012  Student Digital Artist
:)
Reply
:iconguardianofeternity:
GuardianofEternity Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hah, gotta love the name. Nice clean lines and coloring, really refreshing.
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
really? I thought the lines were crap ^^; im never satisfied with my own stuff i guess ^^; lol
Reply
:iconsakamakijustine:
SakamakiJustine Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist Artist
cute
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
thx
Reply
:iconpsychonaito:
PsychoNaito Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist
D'awwh cute XD well done
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
thank you! =D
Reply
:iconkieranthepanda:
KieranThePanda Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Huhu, cute picture. Good job. c;
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
thx ^^;
Reply
:icondiscarbia:
Discarbia Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
haha so cute :heart:
Reply
:iconj-aimless:
J-Aimless Featured By Owner May 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
I know right? I wonder if I could make this a bit bigger and make it a poster lol
Reply
:icondiscarbia:
Discarbia Featured By Owner May 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
yeeh maybe soo :heart:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 7, 2012
Image Size
870 KB
Resolution
2400×3000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,103 (1 today)
Favourites
145 (who?)
Comments
102
Downloads
68
×